Tuesday, July 11, 2006

:(

ديروزبعد از تمام شدن ساعت كاري طبق معمول با دوستم قرار بود بريم كلاس ورزش كه گفت يك سري بريم ونك من يك كاسه سفالي بخرم ، رفتيم من هم يك كوزه در دار خوشكل خريدم كه خيلي ازش خوشم آمد شكل جالب وجديدي داشت خلاصه كم كم داشت ديرمون ميشد رفتيم به سمت كلاس بايد دو كورس ماشين سوار ميشديم. بار دوم كه ميخواستيم سوار شيم سوار اتوبوسي كه داشت حركت ميكرد شديم كه سريعتر برسيم دو ايستگاه بعد بايد پياده ميشديم.اتوبوس خيلي شلوغ بود، ما دم ميله جداكننده زن ومرد ايستاده بوديم:) يك دستم كوزه بود وخيلي هم مواظبش بودم كه ضربه اي بهش وارد نشه با دست ديگرم دوستمو گرفته بودم چون جاي رو نداشتم كه بگيرم. ايستگاه اول را رد كرديم كه راننده يهوبدجوري زد رو ترمز كه هيچ كس نتونست خودش رو نگه دارد،دوستم تعادلشو از دست داد و همه به جلو پرت شديم. من كه دم ميله ايستاده بودم ميله شكست و به شدت پرت شدم روي پله اتوبوس در قسمت مردانه پشت سرم خورد به شيشه دراتوبوس و كمرم هم خورد به پله ودستم هم نميدونم به كجا،دوستم هم افتاد روي من. چشمتون روز بد نبينه خلاصه نفهميدم واقعا اين اتفاقها چه جوري افتاد.الان هم دستمو پشتم كبوده حالا مخم عيب كرده يا نه الله اعلم :) البته اتفاق مهمش اين بود كه كوزه عزيزم طوريش نشد : )اينهم از وضعيت اتوبوسهاي ما آخه آدم به كي ميتونه شكايت كنه حالا اگر من صدمه جدي ديده بودم كي بايد جواب ميداد؟ خدا ميدونه

8 comments:

Chegini said...

yadete chand vaght pish ranande haye khatte vahed etesab karde boodan, che balayi be sareshoon oordan?!! khob oona ham dige mosafer barashoon mohem nist!!
kar az jaye digei kharabe:( be har haal movazebe khodet bash, chon hich kasi javabgoo nist!

Nirvana said...

Salman merci az commentet are be ghole to bayad movazeb bood vali ziad nemishe jeloye bazi etefaghharo gereft;)

Anonymous said...

خب بايد بگم وضعيت اون طورها هم نبود من که خيلی خنديدم . نميدونم چرا هرکاری ميکردم نخندم نمی شد !!
البته از شوخی گذشته خدا خيلی رحم کرد. اون موقع هم بهت گفتم راننده صد در صد مقصر نيست اتوبوسهايی که ما سوار ميشيم مطابق با اصول استاندارد ساخته نشدند .

mayra said...
This comment has been removed by a blog administrator.
mayra said...

azadeh khoshhalm az in ke barat masaleh khasi pish nayumad va badam in ke che khub ke kuzeh nazaninet nashkast :) ;)

SOF!A said...

rananade otoboos bayad javab midad :) [faselash ba mashin joloee kam boode]

hal mikonam vasate gir o viri koozat salem moonde :)

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Kimia said...

At least you have bus to go around :)