Sunday, April 08, 2007

سينما

از اول سال تا حالا 3 بار رفتيم براي فيلم "اخراجيها" بليط بگيريم ولي متاسفانه موفق نشديم. جمعه شب دوباره رفتيم دم سينما صف طولاني بود ايستاديم تا براي سانس 7 بليط بگيريم.بعد از 20 دقيقه هنوز يك متري جلو نرفته بوديم كه گفتند تمام شد و حالا براي سانس 8 ميفروشند كه اون هم بعد از مدت زمان كوتاهي تمام شد جلوي ما يك پسر بچه تقريبا 5 ساله اي به همراه مامانش ايستاده بود كه خيلي بامزه بود.تپلي و خوش سرو زبان. مدتي منو نگاه كرد و گفت :" شما براي فيلم اخراجيها ميخواهيد بليط بگيريد يا مهمان؟ من گفتم : نميدونم هرچي نوبتمون شد گفت : به نظر من اخراجيهارو ببينين خيلي باحاله، البته ببخشيد بهتون ميگما گفتم: مگه تو اين فيلمو ديدي؟ گفت : نه ولي روزي چند بار تبليغشو توي تلويزيون نگاه ميكنم.خيلي خنده داره.البته الان خيلي خسته شدم آخه ازصبح رفته بوديم پارك همش دويديم و بازي كرديم،‌الان هم كه 2 ساعته توي صفيم مامانم هم كه نميزاره جايي بشينم خلاصه كه اين بچه بامزه كلي سرمونو گرم كرد بعد از اين حرفها مسئله ديگه اي كه اعصابمونو خرد كرد اين بود كه يك خانم به ظاهر باشخصيت آمد به يك دخترخانمي كه جلوتر از ما بود و ظاهرا دوستش بود يواش گفت كه براي ما هم بليط بگير، اون دخترخانم هم گفت: باشه چندتا بگيرم؟ خانم به ظاهر با شخصيت: 9تا ديگه واقعا خونمون به جوش آمده بود.به همراه مامان اون پسر بچه كمي با اون دختر خانم بحث كرديم ولي بي نتيجه بود در آخر اينكه باز هم نوبتمون نشد تا اين فيلم را ببينيم ولي براي اينكه زياد دلمون نشكنه بليط فيلم "ميهمان را گرفتيم وديديم كه اتفاقا فيلم جالب و خنده داري بود

3 comments:

Alireza said...

jaleb bod, lotfan yek naghdi critic dar bareh film keh mibini benevis halesho dashti.:)

Anonymous said...

سلام
به طور اتفاقي به وبلاگ شما بر خوردم
از اينكه اينقدر مشتاقانه براي ديدن اخراجيها همت كرديد واقعا مسرورم اميدوارم مورد پسندتان واقع گردد

Anonymous said...

کامنت مسعود ده نمکی برای این نوشته جالب بود خیلی!! اولش که خوندم فکر کردم شوخیه ولی ظاهرا اینطور که از وبلاگش نشون داده میشه شوخی نیست!
*****
فیلم مهمان رو نمی دونم موضوعش رو...خوبه که حالا باز به اون فلیم رسیدین..