Saturday, January 10, 2009

چند وقتيه كه در موردكارم با خودم درگيري ذهني دارم.به چند دليل ، يكي اينكه حقوقم كمه.اينو نسبت به سابقه كارم،سمتم و مقايسه با دوستانم ميگم.دوم اينكه مسيرش برام دوره و هر روز كه با شوشو جان ميايم ايشون به خاطر من بايد نيم ساعت زودتر برسه محل كارش و موقع برگشت هم تا من برسم به ايشون(به خاطر طرح ترافيك) 45 دقيقه الي 1 ساعت بايد منتظر من باشه.اگه كار داشته باشه شركت ميمونه اگه نه بايد الاف من بشه تا من برسم.به قول شوشو اگه اين 5/1 ساعت الافي و موندن توي ترافيك را با هم جمع كنيم اگه من نرم سر كار بيشتر از حقوق من ميتونه توي اون مدت پول بسازه با كار گرفتن توي خانه.سوم اينكه اين آلودگي هوا و ترافيك به شدت منو اذيت ميكنه و من روزهايي كه ميرم سر كار سر درد دارم يعني عملا هر روز. چهارم اينكه احساس ميكنم ديگه چيز جديدي اينجا ياد نخواهم گرفت و كاملا برام تكراري شده
حالا دلائلي كه نميخوام كارم را ول كنم: يكي اينكه استقلال ماليمو از دست ميدم و فكر ميكنم هيچ نقش مثبتي توي زندگيمون ندارم.دوم اينكه مي ترسم حوصلم سر بره چون اصلا تجربه توي خانه نشستن را ندارم، تا از دانشگاه آمدم بيرون رفتم سر كار.سوم اينكه ميترسم از اينكه از محيط اجتماعي دور باشم وبخوام زن خانه باشم.چهارم اينكه محيط كارمو دوست دارم و اگه جاي ديگه برم زياد محيط خوبي نباشه.
خلاصه اينها دلائل من بود خوشحال ميشم اگه نظراتتون را بگين تا شايد كمكم باشه در تصميم گيري.

6 comments:

Anonymous said...

dokhi bana be tajrobe man behich vajh jaee ke behtar az inja bashe peida nakardi kareto vel nakon be hamoon dalayeli ke khodet gofti man tajrobe kar vel kardano daram adam bade 1 mah divoone mishe ,maha be biroon az khoone boodan adat kardim,be hich vajh in karo nakon,mage inke bekhy bache dar shi va ye hamchin chizaee,vali search kon ye ja kare behtar peida kon,to site iranoilgas.com , irantalent.com ,vali kareto vel nakon,taze age sho sho too khoone bishtar daramad darmiare to ba taxi chera nemiri oontori ke behtare oonam be karesh mirese to ham kareti dari vali motmaeanan too khone mishtar sardard mishi makhososan az dast dadan esteghalae mali vahshtnake

Anonymous said...

باسلام وصلوات
بسم ا.. الرحمن الرحيم
عرض كنم كه همانطور كه بارها راجع به اين مسئله با هم اختلاط نموده ايم بنده با ترك كار شما به شدت مخالفم مگر اينكه همانطور كه دوست عزيزي هم نظر داده اند كار مناسبي پيدا شود . البته به نظر من براي شما كار فراوان است اما بهتر است در ابتداي امر بهترين گزينه را براي خود انتخاب كرده و دراين مرحله يك ماه مرخصي بدون حقوق از محل كار فعلي گرفته و بعد از آن اگر مطلوب واقع شد مراحل تسويه را انجام دهيد . ضمن آنكه فكر كردن و غر زدن فقط باعث ازدست رفتن روحيه و انرژي ميشود . يا واقعن دنبال كار باش يا جلوي اين افكار را بگير و شرايط فعلي را برهم مزن . در اينجا ضرب المثلي از ديار فرنگ به ذهنم رسيد كه با عرض پوزش چون مصداق شما ميباشد ذكرميكنم
show up or shut up!
مراحل موفقيت و پيروزي شما را آرزومنديم
ارادتمند
س.د

Anonymous said...

نیروانا جون به نظر من یه چند وقتی رو مرخصی بگیر و استراحت کن . چون کارت و محیطش رو دوست داری و به کار کردن عادت داری و برات مهمه فکر کنم خیلی برات سخت باشه که نخوای کار کنی . مگر اینکه یه کار جدید پیدا کنی که همه مزایای خوب رو با هم داشته باشه .
شاد باشی و عاشق

Anonymous said...

نیروانا یک پست در جواب کامنتت نوشتم اگه جواب بدی خوشحال میشم

Anonymous said...

nirvana age fozoli nist va naraht nemishi,mishe begi che joori shod beham bargashtin?va inke behet az doorish bet sakht gozasht ya asan vasat mohem nabood?che tor bade 4 sal beham bargashtin?too in modat asan rabetee nadashtin telphoni smsi?oon behet zang zad ya to ,asan che joori shod ke dobare beham residin?albate age khoshayandet nist begi begoo chon nemikham azyat shi

Anonymous said...

بالاخره این صفحه باز شد
ولی چون نظر بقیه مثل نظر منه فقط بدون که حتی شهودت می تونه بهت کمک کنه!
یک مامان