Wednesday, May 19, 2010

سفر اردیبهشت

با چندتا از دوستامونقرار گزاشته بودیم از پنج شنبه تا دوشنبه بریم اردبیل که چهارشنبه بهم خبردادند روز یکشنبه دوتا جلسه داریم شرکت و من هم حتما باید باشم نمیدونستم چکار باید بکنم نه میتونستم جلسه را کنسل کنم چون مدیرعامل پیگیرش بود و نه روم میشد به بچه ها یگم کنسل .خلاصه بعد از چندین بار صحبت با همسر گرام و یکی از دوستامون تصمیم گرفتیم بریم شمال که راه هم نزدیک باشه و من هم برای یکشنبه برسم تهران اینجوری نه سیخ میسوخت نه کباب.البته شمال که خوب همیشه میشه رفت از اونجاییکه تا حالا اردبیل نرفته بودم دوست داشتم برم اونجا که مثل اینکه قسمت نشد و رفتیم آمل که البته خیلی خوش گذشت.هوا خیلی خوب بود ما هم از تمام فرصتهامون استفاده کردیم جهت هواخوری.

ضمنا یک سوالی هرکی میتونه کمکم کنه توی این تم جدیدم نمیتونم خوب فارسی تایپ کنم نمیدونم چکار کنم کلی لز آیتمهام موقع ایجاد پست جدید حذف شده.

1 comment:

يك مامان said...

هميشه به گردش