Saturday, October 16, 2010

کنسرت علی لهراسبی



دیشب رفتیم کنسرت علی لهراسبی در سالن میلاد. من تا حالا سالن میلاد نرفته بودم .خوشگل بود خوب ساخته بودند البته به غیر از دستشویی هاش که خیلی دور بود به دلیل بزرگی سالن.
اصلا فکرشو نمیکردم که ایشون انقدر طرفدار داشته باشن ،برام جالب بود. تمام سالن که پر بود و از همه جالبتر اینکه همه آهنگهاشو به غیر از یک آهنگ که برای اولین بار اونجا خوند همه حفظ بودند و باهاش میخوندند.از حق نگذریم هم خداییش صداش خیلی خوبه یه حالته تو دماغی  و گرفتگی خاصی دار.
من خودم به شخصه آهنگهاشو فقط از تلویزیون آخر سریالها شنیده بودم و هیچ وقت آهنگها و سی دی هاشو نمیگرفتم به خاطر همین هم بود که تعجب کردم وقتی این همه طرفدارشو دیدم.گروه ارکسترشم واقعا خوب بودند ، هر کدومشون به تنهایی کارشون عالی بود و از بهترینها بودند.
خلاصه در کل راضی بودیم ولی واقعا آدم از این مردم شرمش میاد یکی به خاطر اینکه برای وقت خودشون و بقیه احترام قائل نیستند برنامه ای که باید ساعت 9/30 شروع بشه 10/15 شروع شد.دوم اینکه با اینکه انقدر خواننده را دوست داشتند و طرفدارش بودند از نیم ساعت مونده به اتمام سانس یکی یکی بلند میشدند میرفتند که مثلا یکم توی ترافیک نمونند.
البته به نظر من علاوه بر مردم ایراد از مدیر سالن هم هست که هم موقع شروع زود درهارو نمیبنده و هم اینکه آخر سانس زود درهارو باز میکنه.

3 comments:

shaghayegh121 said...

khoshalam ke beheton khosh gozashte...
nagofti khanomi khabari nashod??tel nazadi??

nirvana said...

na azizam 5 aban mizangim.

shaghayegh121 said...

salam , man dishab zang zadam, goft shode 33 hafte , deghat kon 5shanbe va jome ha khalvat tare vase zang