Tuesday, April 22, 2008

??

چند وقته كه سردرگم شدم نميدونم ميخواهم چكار كنم خداروشكر همه چيز خوبه، اتفاقاتي كه دوست دارم پشت سر هم دارن ميوفتن به سادگي.مسئله اي كه كمي سردرگمم كرده اينه كه ديگه كارم را دوست ندارم يعني بعد از 5 سال احساس ميكنم بازدهي ندارم علاوه بر اينكه چيز جديدي هم ياد نميگيرم. دوست دارم جوري كار كنم كه ساعت كاريم كمتر باشه وتوي اون زمينه اي كار كنم كه دوست دارم بيشتر در زمينه هنرهايي كه دارم مشغول باشم.بدجوري رفتم تو اين فكر كه از كارم بيام بيرون مخصوصا كه مشوقم هم قويه. نميدونم چي ميشه .به نظرم يك اراده قوي ميخواهد.

6 comments:

Anonymous said...

دراینکه تو توی کارهای هنری موفق میشی، شک نکن ولی تا اونجایی که من میدونم توی شرکت هم آدم موفقی هستی . یه مدت هر دو رو در کنار هم داشته باش ، اون وقت تصمیم بگیر، میتونی اگه امکانش باشه پاره وقت بیای شرکت .

Anonymous said...

حق با ساراست اراده که داری و خدا را شکر عجول هم نیستی توی کارای هنری هم استادی پس موفقیتت حتمیه فقط با فکر و بدون عجله
یک مامان

Anonymous said...

be nzare man ham baraye bdroon omdan az sherkat ajale nakon.hamishe kharej shodan az jae ke adat kardim sakhte amma to bayad da forsat monaseb in kar ra bokoni
mona

Anonymous said...

تلام تلام
حالت خوکن بابا

بدو بیا که عروسیه پیرمردو دعوتی .

گدا بازی درنمیاری مثل بچه ی آدم یه کادو هم برام می گیری باشه[زبان][زبان][زبان]

Ocean said...

Hi Nirvana,

Changing job or Career is a very big decision. try to make sure what you are really looking for and find a new job then quit your current work.

Good luck

Anonymous said...

To Pirmardo:
man shomaro mishnasam?ishala aroosi mobarake.
To ocean:
Man nemidonam chera to webloge shoma nemitonam comment bezaram:(