Sunday, November 01, 2009

گيلان

شمال خوب بود رفتيم انزلي دهكده ساحلي.شهرك خوبي بود بزرگ و خلوت هوا هم كه عالي بود ابري و خنك با شبنم هايي كه تو هوا آدم را قلقلك مدادند.خداييش گيلان به نظر من خيلي قشنگتر و دلچسب تر از مازندرانه روز دوم به پيشنهادانجانب قرار شد بريم قلعه رودخان بعد هم ماسوله البته ماسوله را تقريبا هممون يكبار رفته بوديم ولي هيچكس از قلعه رودخان چيزي نميدونست من فقط يادمه دانشگاه يه چيزهايي خونده بودم و تو اينترنت هم عكساشو ديده بودم.جادش كه خيلي قشنگ بود تا جايي كه شد رفتيم بالا و ماشين را پارك كرديم وارد جنگلي شديم كه يك راه سنگي بدون پايان داشت پرسيديم گفتند 1ساعتي رفت و برگشت تو راهيد خلاصه راه افتاديم به سمت بالا بدون هيچ تجهيزاتي چشمتون روز بد نبينه كه هم ليز بود هم شيب داشت هم خدا خيرشون بده 2000 تا پله رفتيم بالا باورتون نميشه كه توي اون سرما ما چجوري عرق ميريختيم و به خودمون فحش ميداديم تازه چقدر هم من قر شنيدم. كلا الان كه فكر ميكنم خيلي خوشگل بود مناظري را ديديم كه تا حالا نديده بوديم ولي خوب يك كاري را كرديم كه هركسي نميكنه.البته از حق نگذريم درست بهمون گفتن 1 ساعت راهه!!!چون ما 30/11 راه افتاديم 4 رسيديم پايين.
روز بعدش رفتيم مرداب و كنار دريا
جاي همگي خالي

2 comments:

Anonymous said...

banabarin baftani nabafti!
yek maman

Nirvana said...

na etefaghan baftani ham baftam vali yadam raft benevisam;)